ODONTOLOGIJA = PRECIZIKA, KURIANTI PRABANGĄ
Case Study: Šypsena - kaip autorinis papuošalas
Iššūkis: Odontologija dažnai pristatoma kaip medicininė būtinybė - balti chalatai, sterilumas ir tobulybė. Tačiau šypsena - ne tik sveikata, o ir įvaizdžio dalis, emocija bei asmeninis bruožas. Kaip išsiskirti ten, kur estetikoje prarandamas išskirtinumas?
Sprendimas: Vietoje klasikinės ir įprastos odontologijos komunikacijos pavertėme šypseną prabangiausiu papuošalu, o odontologus - juvelyrais, kurių darbas reikalauja precizikos ir estetikos. Kampanijoje susiliejo medicina, menas ir juvelyrika. Prabangos metafora, kuri kalba ne apie dantis, o apie vertę.
Rezultatas: Vizuali ir tekstinė koncepcija, kurioje šypsena tampa prabangiausiu papuošalu - emocine ir estetine verte. Komunikacija subtili, bet paveiki. Išskirianti, įsimenanti ir kelianti pasitikėjimą.










Turinio apsauga:
Visi šiame puslapyje pateikti kūrybiniai sprendimai, idėjos ir pasiūlymai yra originali MB „DAR Marketingo“ intelektinė nuosavybė. Be raštiško mūsų sutikimo draudžiama kopijuoti, platinti, keisti ar naudoti šį turinį bet kokiais komerciniais ar kitais tikslais.
Gerbkime kūrybą – ji veikia tada, kai yra autentiška.
.png)